Customer Care Representative with Romanian
The spirit of a startup, a young team, and a huge drive to change the established order of the e-commerce world. That's exactly what Notino is. We are a Czech company, but from Brno, we have expanded to 27 other countries in Europe. Thanks to working towards common goals and the willingness to always go the extra mile, we have collectively surpassed a turnover of one billion euros! Become a part of the Customer Care Center, where we speak 23...
Пътят към Notinо
Prescreening
Първо с теб ще се свърже наш специалист по подбор на персонал, с когото ще обсъдиш позицията по-подробно. Предварителното интервю ти дава възможност да зададеш всичките си допълнителни въпроси.
Тестване
Някои позиции са по-специфични от други. Затова може да те помолим да попълниш тест за езикови умения и компетентност или личностен тест.
Първи кръг на интервюто
Ще се срещнеш с мениджъра на екипа, към който може би скоро ще принадлежиш. Ще разбереш кои ще са колегите ти и какво те очаква в новата ти роля.
Case study
Може да стане така, че за някои позиции да ви бъде възложена задача за решаване. Не очаквайте нищо коварно и не се страхувайте, винаги ще имате достатъчно време да се справите.
Втори кръг на интервюто
Възможно е да преминеш през този процес. Отново зависи за каква позиция кандидатстваш. Ако преминеш през този процес и се срещнеш както с мениджъра, така и с екипа, отново можеш да питаш за всичко, което те интересува.
Оферта
Всичко мина по план? Поздравления! Ти си идеалният кандидат. Ще получиш оферта за работа по имейл.
Приемане на офертата
Всичко е готово, ура! Ние ще подготвим всичко за твоето въвеждащо обучение, а междувременно можеш да очакваш с нетърпение своето #NewMe, което ще откриеш в Notinо.