Beauty Consultant Budapest Arena
Customer service at the checkout - issuing online orders, help with payments and complaints.To help customers choose products and actively recommend products according to their needs.Receiving goods, maintaining the warehouse and other "behind the scenes" physical workManagement of the cash register (receipt and issue of cash).Working with internal company software (eg inventory) and technology - it's not important to be technically minded, but d...
Пътят към Notinо
Prescreening
Първо с теб ще се свърже наш специалист по подбор на персонал, с когото ще обсъдиш позицията по-подробно. Предварителното интервю ти дава възможност да зададеш всичките си допълнителни въпроси.
Тестване
Някои позиции са по-специфични от други. Затова може да те помолим да попълниш тест за езикови умения и компетентност или личностен тест.
Първи кръг на интервюто
Ще се срещнеш с мениджъра на екипа, към който може би скоро ще принадлежиш. Ще разбереш кои ще са колегите ти и какво те очаква в новата ти роля.
Case study
Може да стане така, че за някои позиции да ви бъде възложена задача за решаване. Не очаквайте нищо коварно и не се страхувайте, винаги ще имате достатъчно време да се справите.
Втори кръг на интервюто
Възможно е да преминеш през този процес. Отново зависи за каква позиция кандидатстваш. Ако преминеш през този процес и се срещнеш както с мениджъра, така и с екипа, отново можеш да питаш за всичко, което те интересува.
Оферта
Всичко мина по план? Поздравления! Ти си идеалният кандидат. Ще получиш оферта за работа по имейл.
Приемане на офертата
Всичко е готово, ура! Ние ще подготвим всичко за твоето въвеждащо обучение, а междувременно можеш да очакваш с нетърпение своето #NewMe, което ще откриеш в Notinо.